miercuri, 24 mai 2017

Swatch/review -Ulei de cuticule Cupio

Buna seara dragile mele.
Daca saptamana trecuta v-am vorbit despre o ojica marca Cupio , asta seara as vrea sa va prezint Uleiul de cuticule.
Eu am ales varianta cu nuca de cocos.
Din start va pot spune : are un miros demential!!Pe langa faptul ca miroase foarte frumos, este si un miros destul de puternic, de pregnant.
De-a lungul timpului am incercat multe variante de ulei de cuticule:la sticlute din comert,la stilou, chiar si diverse uleiuri naturiste!
Sincer,nici unul nu se compara cu acesta!

Sistemul de dozare este unul interesant si anume o pipeta, destul de generoasa!
Din punct de vedere calitativ este foarte bun,foarte hidratant.Necesita o cantitate foarte mica de produs.
Din punct de vedere cantitativ,sticluta este de  15 ml, ca si cel al unei sticlute normale.
Este net superior tuturor celor incercate de mine pana acum iar pretul este unul mai mult decat prietenos: 8.90lei/bucata.

Imbunatatiri asupra unghiilor?Pe termen scurt, am observat ca nu se mai exfoliaza,pe termen lung, ramane de vazut.
Daca sunteti tentate de acest produs,va invit pe site-ul celor de la Cupio.Au o gama variata de produse destinate atat pasionatelor de unghii cat si celor pasionate de make-up.
Atat pentru astazi.Va pup si va doresc o seara minunata.

5 comentarii:

  1. Sunt super bune produsele Cupio, eu am ales varianta stilou cu portocala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar sunt foarte bune,eu sincer am ramas uimita,nu ma asteptam sa fie atat de bune la ce preturi mititele au.

      Ștergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesc uleiul de cuticule Cupio de multa vreme pentru ca este calitativ extrem de bun. Ador pe cea cu mango.

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...