sâmbătă, 6 mai 2017

Saturday's theme - Sunset

Buna ziua fete dragi.
Inca o sambata,inca o tema pentru colaborarea noastra,prima tema a lunii mai.
Incet,incet ne apropiem de temele colorate propuse de Oana pentru aceasta vara.
Starea de spirit este una bunicica,drept urmare am si ceva inspiratie!!
Sunset este propunerea Oanei pentru astazi!
Si ce poate fi mai frumos decat un apus plin de culoare in timpul zilelor calduroase de primavara/vara?
Nu mi-a trebuit mult timp,am stiut din start ce vreau sa realizez pentru aceasta tema si a iesit ceva frumusel,zic eu 😅
Iata propunerea mea:


 La realizarea acestei manichiuri am folosit:
-base coat Eveline Vitamin Booster
-oja alba Iesupas ( fara numar sau nume)
-oja Gabrini #334
-oja portocalie Iepuras (fara numar sau nume)
-oja Deina #47
-matrita SG-13
-matrite MoYou Nails 126 si 128
-oje pentru matrite Kads portocalui sidefat si maro
-top coat Avon Gel Shine


Atat pentru astazi,sper sa va placa propunerea mea.
Va las alaturi listuta colegelor mele care au participat la aceasta tema,
Va pupic si va doresc sa aveti un weekend minunat!

8 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...