marți, 26 august 2014

Hearts chain

Buna seara dragelor.
Asta seara va prezint o manichiura pe care am purtat-o cu drag acum cateva zile!
Cateodata ador rozul si cu siguranta il port cu placere de fiecare data.Mi se pare feminin si te scoate din impas de fiecare data.
Stiu ca de obicei asta se spune despre rosu...dar mie aceasta impresie mi-o da oja roz!
Iata ce am pregatit:

Am folosit:
-base coat BNC
-oja Medusa Isabella nr 07
-oja Tip Top Volcanic Eruption pentru stampilat
-placuta MoYou London Princess 14
-pietricele negre
-top coat Eveline MiniMax Quick Dry

Sper sa va placa!
Va pup si va doresc o seara linistita!

9 comentarii:

  1. Foarte dragute,nu sun fan roz,dar modelul tau chiar se vede super <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana :-*
      Mie imi place foarte mult rozul si cred ca pe unghiutele mele scurte arata mai bine decat multe alte culori pe care le detin!

      Ștergere
  2. frumoasa oja si foart frumoasa mani :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta manichiura ta :).Si eu port tot roz acum pe unghii :D.
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Vanyna :-*
      Gooo for pink,ma bucur ca nu sunt singura care adors culoarea roz!Dar pe unghuite tale lungi arata fabulos!

      Ștergere
  4. Foarte draguta manichiura :*

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...