marți, 1 iulie 2014

Glittery pink

Buna ziua dragele mele.
Astazi va prezint o oja care pana acum a stat in raftul celor neincercate.
Fac ce fac si intotdeauna ma intorc la culoarea roz.Imi place foarte mult cum se vede modelul stampilat in culorile roz/alb!
Desi imi propusesem sa fac altceva (am foarte multe oje pe care nu le-am folosit de foarte multa vreme) am ajuns la urmatoarea manichiura:

 Pozele sunt facute seara si imi pare atat de rau ca nu am avut ocazia sa fotografiez oja la adevarata ei valoare.Dupa cum vedeti este un roz foarte placut,ceea ce nu vedeti este faptul ca are niste reflexii mov de toata frumusetea!
Pentru realizarea modelului am folosit:
-base coat BCN
-oja Leydi nr 708
-glitter rosu Natty nr 347
-oja alba pentru stampila
-placuta to-16
-top coat Eveline Minimax quick dry&long lasting
Sper sa va placa propunerea mea de astazi!
Va pup si va doresc o seara linistita!

7 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...