miercuri, 9 iulie 2014

Dizolvant de oja SpaRitual

Buna seara dragele mele.
Ma tot chinui de cateva luni bune sa scriu acest review despre dizolvantul de oja SpaRitual.
Iata ca i-a venit  randul in cele din urma!
L-am castigat in urma cu ceva timp(de ziua Indragostitilor daca imi amintesc corect) la concursul organizat de pagina de facebook a celor de la SpaRitual dar nu l-am folosit imediat.
  
Il puteti gasi si in cateva magazine online la pretul de 26-30 ron.
Gramajul este unul interesant - 118 ml si este un produs vegan.

Nu pot sa spun ca l-am  adorat! Miroase destul de bine,are un miros subtil de madarine rosii(asa cum sugereaza si eticheta).Cantitatea necesara la fiecare utilizare este mica, asa ca m-a tinut destul de mult. Sterge oja destul de repede, nu usuca unghiile sau pielea degetelor.
In ceea ce priveste glitterul nu face minuni, desi pe eticheta scrie ca este un dizolvant foarte puternic!

Ingrediente:
Concluzie:

Este un produs bun,nimic de reprosat!
Insa nu isi justifica pretul dupa parerea mea.(doar daca preferati produsele vegan)!!
Daca ar fi sa aleg intre acesta si cel de la Cien pe care il folosesc in mod normal Cien castiga detasat.Obtin aceleasi rezultate iar pretul este de 5 ori mai mic!
Sper sa va fie de folos acest scurt review.
Va pup si va doresc o seara linistita!

2 comentarii:

  1. Multumim pentru review Madalina <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincera sa fiu, primul lucru pe care am vrut sa-l vad a fost pretul. Stiu ca au niste preturi foarte mari ...si uite ca nici dizolvantul nu m-a dezamagit.
    Poate ca daca ar fi facut minuni in ceea ce priveste glitter-ul ar fi meritat pretul, dar asa...mi se pare ca aruncam bani pe fereastra. Si zic asta pentru ca folosim o cantitate foarte mare de acetona, noi, the polish addicts.
    Review bun draga mea! :*

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...