luni, 3 februarie 2014

Bombonele

Buna seara dragele mele.
De ceva vreme nu v-am mai aratat  nici un model de unghiute dar sunt intr-o stare jalnica.S-au rupt,se exfoliaza etc stiti voi toata treaba.Oricat de mult le-as hidrata tot nu isi revin.
Mi-am luat totusi inima in dinti si am facut un modelas.Cam stangaci ce-i drept dar pana data viitoare va arat ce port.
Am folosit:
-baza Trendy cu calciu
-oja Gabrini 3D nr 07 (este cel mai frumos nude pe care il am desi pozele mele nu il arata nici pe departe asa cum este)
-oja neagra pt stampila
-martita cu acadele
-perlute negre si aurii
-top coat CCN pentru uscare rapida
Sper sa va placa modelasul meu si sa imi scuzati mazgalelile care se vad!
Va pup si va doresc o seara linistita!♥

2 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...