miercuri, 5 februarie 2014

Another blue manicure

Buna ziua dragele mele.
M-am mobilizat si am incercat sa trec peste pasa proasta in care ma aflu si.....am incercat sa imi fac o alta manichiura.Desi faptul ca am unghiile scurta ma descurajeaza am incercat sa lucrez cu cele din dotare si sa ma inarmez cu rabdare si speranta...poate vor si ele sa creasca.
Iata ce am mesterit:

Good afternoon my ladyes.
I've mobilized myself and tried to get through my bad shape and I ddid another manicure.Although my nails are short and I'm discouraged I  tried to work with what I have and to be patient and hopeful..maybe they'll grow some day....
 Am folosit:

I used:

 Inca o pozica:

Another picture:

Sper sa va placa.
Pupici!

Hope you like it.
Kisses!


8 comentarii:

  1. Este minunata manichiura. Albastru acela arata asa frumos si sclipicelul la fel. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb albastru!
    Imi place foarte mult manichiura si...eu iti zic sa nu te descurajezi, unghiutele scurte sunt si ele frumoase :* pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc carla.Intr-adevar albastrul este foarte frumos.Se afla printre preferatele mele.In ceea ce priveste unghiile lungi...nu imi pierd speranta...nu visez la unghii super lungi dar macar la o lungime decenta!!Pupici <3

      Ștergere
  3. Frumoasa nuanta de albastru. se vede bine pe unghii, chiar si asa scurte. Ne putem lua de mana cu unghiile noastre micute. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ana Maria.Cred ca suntem singurele fete din blogosfera care avem unghiute asa scurte.Dar e bine ca avem pe ce picta si asa.Pupici!

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa manichiura. Oja cu sclipici e superba :)

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...