duminică, 5 ianuarie 2014

Gel de dus Happy Care cu cocos si vanilie

Buna ziua dragele mele.
Incerc sa revin in forta in noul an si ma straduiesc sa postez mai des comparativ cu anii anteriori!
Asta seara vreau sa va vorbesc despre gelul de dus Happy Care cu cocos si vanilie primit pentru testare de la Triodeluxe.
Pe aceasta cale vreau sa le multumesc pentru amabilitatea si modul profesional cu care isi trateaza clientii/eventualii clienti!
Impreuna cu acest gel de dus am primit si o crema de corp dar despre aceasta va voi vorbi intr-un post viitor!

Lista de ingrediente:
Ce spun ei despre acest produs:
Ce spun eu despre acest produs:
Produsul a fost testat timp de aproximativ 1 luna ca sa imi pot face o parere cat mai exacta despre acesta.
-Se prezinta intr-un ambalaj vesel,destul de simplist care pe mine ma atrage de fiecare data sa il folosesc-ma duce cu gandul la mare,plaje exotice :-) ;
-Are vascozitate medie,lichidul este transparent cu un miros placut de cocos si vanilie (in narile mele :-) se simte mai mult aroma de cocos );
-Desi printre ingrediente se numara si aloolul nu este agresiv cu pielea ,nu mi-au aparut iritatii sau alte minunatii;
-Face foarta multa spuma;
-Curata foarte bine pielea lasand-o moale si discret parfumata timp de aproximativ 1 ora (acest aspect poate varia de la o persoana la alta);
-Despre hidratare nu stiu ce sa spun,nu am observat nici o imbunatatire fata de alte geluri de dus;
-Are gramajul destul de mare - 400 ml;
-Necesita folosirea  unei cantitati mici de produs;
Singurele minusuri care i le gasesc sunt:
-Hidratarea (pe mine personal nu ma deranjeza foarte tare pentru ca il folosesc impreuna cu crema din aceeasi gama);
-Faptul ca nu isi pastraza mirosul pe piele un timp mai indelungat.


Concluzie:
Imi place acest produs si il voi folosi in continuare.Momentan se numara printre preferatele mele!!
Nota mea pentru acest produs este 9/10!
Il recomand??Bineinteles,cu toata inima mai ales daca sunteti mari iubitoare ale aromei de cocos ca si mine!!
Produsul il gasiti AICI la pretul de 20 ron!!
Va pup si ne auzim data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...