sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Fundite roz

Buna seara dragelor.
Revin si eu cu prima manichiura pe acest an!
Dupa atat de mult rosu,verde etc purtat luna trecuta mi s-a facut dor de roz.
Iata ce am mesterit:

Good evening my darlings.
I'm back with my first manicure in the new year.
After wearing red, green etc last month I was in the mood for pink.
Here is what I worked for:


Bineinteles ca top coatul meu CCN a facut cateva bule.Este prima oja cu care mi se intampla acest lucru.
Si le-am si stricat la varfuri!!

Of course my CCN top coat has made some bubbles.It it the first time and the first nail polish with wich happened so.
And ...I had buster them!

Am folosit:

I used:
Sper sa va placa!Pupici!

Hope you like it!Kisses!

8 comentarii:

  1. Ce frumos arata glitter-ul aplicat la varfuri. Si eu am pregatit o manichiura intr-o culoare asemanatoare cu oja folosita de tine. Se pare ca in Ianuarie se poarta rozul. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place modelul tau roz iar sclipiciu GR arata bine , mie mi s-a intamplat sa-mi fac bule top coat-ul dar de obicei se intampla cand e pe terminate si se ingroasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Ela,al meu este jumatate,tind sa cred ca oja este de vina!Pupici

      Ștergere
  3. Nice*
    Maybe we follow each other !?
    Let me know if you follow me & i´ll follow back :)

    Greetings <3
    pequenaflordemaracuja.blogspot.pt

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...