joi, 27 decembrie 2012

Unghiute gatite pentru Craciun

In ultima vreme  sunt absenta pe blog dar stau foarte prost cu timpul liber.Sper ca in continuare sa am timp sa ma ocup de acest blog pentru ca l-am facut cu inima deschisa si cu mare bucurie si mi-ar parea extrem de au daca l-as "abandona".
Astazi vreau sa va prezint manichiura mea de Craciun.
De fapt sunt doua.Ideea este aceeasi,modelele difera foarte putin.
Pe primul l-am schimbat datorita faptului ca nu mi-a placut cum a prins oja pe unghiute.
Modelul nr 1:
Pentru realizarea lui am folosit:
-baza Favisan
-oja Gabrini D65
-culoare acrilica alba
-sclipici argintiu
-hexagoane mici argintii
-top coat Naty
Modelul nr 2:
Am folosit:
-baza Favisan
-oja alba cu sclipici Medusa nr 96
-culoare acrilica verde
-strasuri
-perlute argintii
-top coat Eveline

Dintre cele doua mie mi-a placut mai mult cel de-al doilea.Ador baza desi in poza nu se vede la adevarata ei "valoare",sclipiciul este mult mai pronuntat,mie mi-a dat impresia de zapada proaspat asternuta care staluceste la lumina!!


Dintre cele doua voua care va place mai mult?
Daca in viitoarele postari vreti si poze step by step nu ezitati sa imi scrieti.
Va pup si va doresc o seara linistita!

4 comentarii:

  1. Cred ca imi place mai multe primul :) oricum sunt frumoase amandoua

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ,esti o scumpa :-* mie mi-a placut mai mult cel de-al doilea si a rezistat mai bine decat primul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumoase sunt! Te invit și la concursul meu daca-ti face plăcere! :* http://ioana08libeauty.blogspot.ro/2012/12/winter-competition.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc foarte mult Ioana!Acum am descoperit blogul tau,l-am rasfoit putin si m-am si inscris.Multumesc pentru invitatia facuta,sigur o sa ma inscriu pentru ca imi place tema!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...