vineri, 28 decembrie 2012

Acadele pe unghiute

Buna seara dragele mele!Asta seara vreau sa va arat un nou model pe care l-am purtat zilele acestea.
Intr-o seara stand de povesti cu sotul ne-am amintit de copilarie.Si....... mi-am amintit ca in scoala generala eram mare consumatoare de acadele.Si cum varsta nu imi mai permite sa consum acadele am improvizat si mi-am facut damblaua :-)))) le-am facut pe unghiute!
Pentru realizarea modelului am folosit:
-baza Miss Maya
-oja alba mata Gabrini aplicata cu tehnica buretelului
-stampiluta/placute fake
-oja neagra
-oje colorate pentru a umple acadelele
-strasuri albastre
-top coat Gabrini
Sper sa va placa,mie mi-a facut placere sa-l port dar a sarit destul de repede!
Va pup dulce si va doresc o seara placuta!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...