sâmbătă, 28 noiembrie 2015

Nail Art Marathon-Jelly Sandwich manicure

Buna ziua fete dragi.
Iata ca a sosit iarasi sambata,zi de colaborare!
Astazi este tot randul Kingai sa ne propuna o tehnica iar tehnica de astazi este jelly sandwich.
La ultimele teme/tehnici am fost absenta din cauza starii unghiutelor.Sunt intr-stare proasta,se rup,se exfolieaza chiar daca folosesc acelasi tratament.
Astazi totusi mi-am propusa sa nu mai aman si sa ma pun pe manichiurit!
Iata propunerea mea de astazi:

 Trebuie sa recunosc,nu a fost cea mai fericita alegere!!
Am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja By Arwenn #Streaptease
-glitter Lady in red #73
-top coat Farmec cu aspect de Gel
Pozele sunt iarasi proaste calitativ,s-astricat blitzul aparatului si le fac la lumina camerei.Aparatul refuza sa focalizeze imaginea si sa capteze nuantele deschise la culoare!!
Sper sa intelegi ceva din poze!
Cam atat pentru astazi.Mai jos aveti lista fetelor care am participat la colaborarea de astazi!
Va pup si va doresc un weekend linistit!





10 comentarii:

  1. Dragut Jelly-ul tau, mai schimba tratamentul cu altceva, ia o pauza de la asta,te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup draga mea si multumesc.O sa il schimb,sper sa le treaca pasa proasta!

      Ștergere
  2. Manichiura imi place mult de tot! ♥ Tare frumos glitter-ul.
    Imi pare rau pentru unghiile tale. Sper totusi sa isi revina si sa participi din nou la teme.
    Mai ales acum ca urmeaza cele de iarna. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte eleganta manichiura, imi place glitter-ul care l-ai folosit. Imi pare rau sa aud de unghiute. Din pacate si eu tot printr-o perioada de asta trec si incerc sa dau cu cat mai mult ulei posibil.

    RăspundețiȘtergere
  4. E foarte draguta manichiura si imi pare rau ca ai probleme cu unghiutele. Si ale mele se cam rup in perioada asta.. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Simpatica manichiura ta imi pare rau de unghiute schimba tratamentul iti recomand Sally Hansen sau Farmec la mine am observat ca la o anumita perioada trebuie sa schimb am si eu aceeasi
    problema ca si tine.Aparatele foto sunt o problema nici la al meu nu mai functioneaza blitzul noroc cu telefonul ca face poz3 decente .te pup 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumis,o sa incerc a schimb si eu tratamentul,poate isi revin.Pupici.

      Ștergere
  6. Simpatica manichiura ta imi pare rau de unghiute schimba tratamentul iti recomand Sally Hansen sau Farmec la mine am observat ca la o anumita perioada trebuie sa schimb am si eu aceeasi
    problema ca si tine.Aparatele foto sunt o problema nici la al meu nu mai functioneaza blitzul noroc cu telefonul ca face poz3 decente .te pup 😘

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...