sâmbătă, 18 iulie 2015

Nail Art Marathon - 9.Butterflies

Buna ziua fete dragi.
Iata ca a venit randul Madalinei sa ne propuna o tema in cadrul colaborarii maraton.
Cum ea este o mare iubitoare a micilor vietati delicate si colorate,pentru astazi ne-a propus fluturasi - butterflies.
Propunerea mea pentru astazi:



Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja P2 Sea la Vie nuanta 010 Sunrise
-glitter Cairuo 05
-oja neagra/rosie pentru stampilat
-placute  BM 718 si 719
-top coat Eveline X-treme Gel Effect
Cam atat pentru astazi.Sper sa va placa propunerea mea de astazi.
Pupici.



Andra Kat- http://andrakat.com

19 comentarii:

  1. Uuu,ce draguta manichiura are Madalina <3 :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce model frumos si ce bine arata oja! ♥
    Multumesc ca te-ai inscris la tema. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos model si baza folosita imi place tare mult <3,pup

    RăspundețiȘtergere
  4. beautiful mani! some BP plate has butterfly like this ! i like it

    RăspundețiȘtergere
  5. ce dragut si imi place si combinatia de culori

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte draguta mani!Vesela si delicata :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Iubesc flutirasii si pe unghiutele tale arata tare bine! Oja de baza este superba!

    RăspundețiȘtergere
  8. ce manichiură de vară, portocalie! îmi place tare mult! super!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...