luni, 8 decembrie 2014

NOTD-Summer flowers

Buna seara dragele mele.
Incep acest post vaitandu-ma cat de mult imi lipseste vara,dar mai ales soarele.
De aproximativ o luna nu l-am mai vazut stalucind pe cer!!!
In acesta idee va prezint manichiura de astazi.
Imi lipsesc floricelele iar daca afara nu le pot vedea le-am asternut pe unghiute.

Good evening my lovelies.
I'm writing this post whining after summer,I really miss the sun.
After almost a month we still don't see the beloved sun.
So....I've created this manicure.
I miss the colored flowers,and if I can't see them in the nature I've bedded them on my nails.






Am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Gabrini Nailpolish #307
-oja alba si aurie pentru stampilat
-placuta xy 16 
-placuta to-12
-sclipici hexagonal
-top coat Golden Rose Gel Look

I used:
-Eveline 8 in 1 base coat
-Gabrini Nailpolish #307
-white and gold stamping polish
-xy 16 stamping plate
-to-12 stamping plate
-Hex glitter
-Golden Rose Gel Look top coat


Ma stadiuesc de ceva vreme sa fac modele de iarna dar mereu sfarsesc prin a face floricele!Noroc cu colaborarea bloggeritelor,asa apuc si eu sa mai fac cate un modelas de iarna!

Lately I'm trying to make winter manicures but I always end up doing flowers!But thanks to our blogger group challenge,this way I make some winter themed manicures.

Sper sa va placa floricele mele.
Va pup si va doresc o seara linistita.


Hope you like my sweet flowers.
Kisses and have a nice evening.

21 de comentarii:

  1. Imi place mult modelul de pe unghiile tale. Oja aurie folosita la stampilat, se vede foarte bine peste acea baza. ♥ Si mie imi este dor de soare... Din cauza vremii, nici poze ok nu reusesc sa mai fac.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Mada.Si imie imi place foarte mult cum se vede auriul peste o baza inchisa.Pupici

      Ștergere
  2. Ce frumoasă e manichiura! E foarte veselă şi elegantă, iar acel auriu arată atât de bine peste movul folosit ca bază!
    Şi mie-mi e dor de soare. :(
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa manichiura ta cu floricele. Nici in Cluj nu am vazut soare de o vreme, si acest lucru ma afecteaza foarte mult, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrea.Si pe mine ma prostdispune vremea de afara :-(

      Ștergere
  4. Lovely manicure! I don't have Gabrini 307, it looks stunning! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte frumoase unghiutele tale, Madalina! Imi place imi mod special cum se vede auriul.

    RăspundețiȘtergere
  6. super manichiura!! :)
    m-am abonat cu drag pentru mai multe minunatii :*

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. de unde ai cumpara oja pt stampilat sau stampila

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Andreea.Toate sunt cumparate dintr-un magazin local.Atat ojele pentru stampilat cat si placutele.Sunt oje din acelea ieftine in sticlute mici iar placutele sunt destul de rezonabile ca si pret.Sper sa iti fie de folos :-*

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...