joi, 3 august 2017

BornPrettyStore -BP-146 stamping plate

Buna seara, fete cochete.
Asta seara v -am pregatit un scurt review al unei matrite marca BornPrettyStore
ID-ul acestui produs este #40078 si il gasiti pe site la pretul de 1.59$.
Dupa cum vedeti, am revenit la prima mea dragoste:matritele.
Ca si voi, cunosc foarte bine produsele lor si stim ca sunt bune calitativ.
Nici aceasta nu este o exceptie!!Sunt foarte multumita de calitatea ei!



In mod normal, nu imi plac foarte mult craniile dar aceasta este atat de frumusica!!
Are 4 modele intregi dar si 4 mititele, individuale pentru unghii mititele, asa ca ale mele 😄



In ceea ce priveste calitatea, din nou va pot spune: sunt foarte bune!
Nu am intampinat probleme cu imprimarea sau transferul modelului.
Daca va place si sunteti tentate sa o cumparati, puteti folosi codul meu de discount IMGL91 pentru o reducere de 10%.
Va pupic si va doresc o seara placuta!

2 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...