miercuri, 23 septembrie 2015

Thermal Nail Polish -AllePaznokcie

Buna seara gagici!
Asta seara tot cu o ojica AllePaznokcie ma prezint pe blog.
Numai ca de aceasta data este vorba de o oja termala.
Este vorba de oja cu numarul 11 din aceasta colectie, pe care o gasiti Aici .
Aceste oje se gasesc in doua variante:in sticlute de 5ml sau in sticlute de 10 ml.
 Eu am ales o frumoasa nuante nude,pregatindu-ma pentru toamna ce tocmai vine peste noi!!Dar....puteti alege dintr-o multitudine de culori,una mai frumoasa ca cealalta!!
Dupa cum spuneam mai sus, din variantele disponibile eu am ales sticluta se 10 ml!!
Are o nuanta placuta care m-a uimit inca de la prima aplicare.Necesita trei straturi pentru acoperirea din poze dar se usuca imediat!!
Are in compozitie frumoase particule de glitter,finute,vizibile doar in lumina puternica!!
Aplicarea a fost de vis!Nu lasa urme inestetice pe unghie!!
La rece arata asa:
La cald arata asa:

Tranzitia intre culori se face foarte repede.Cat am purtat-o eram hipnotizata!Dimineata fiind racoare era maron iar pe parcursul zilei devenea nude!!
Un alt plus : are termen de valabilitate trei anisori,deci ma pot bucura de ea o vreme mai indelungata!!
Pretul este de 12 ron pentru o astfel de frumusete!!
Pe mine una m-a fascinat!!
Voi ce parere aveti?Ati incercat vreodata o ojica de-a lor?Ati fi tentate sa cumparati?
Va pup si va doresc o seara linistita!

12 comentarii:

  1. Ce oja deosebita! Imi place nuanta mult.
    In ambele stari, arata foarte bine. ♥
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce deosebite sunt culorile. <3 Perfecte pentru toamna.
    Si au am primit de curand o oja termo, abia astept sa o incerc.

    RăspundețiȘtergere
  3. uh, ce frumoasa e! imi place mult tranzitia ei
    din pacate nu am incercat acest brand :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte draguta oja,si modelul <3 pup

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...