marți, 17 februarie 2015

Red and white

Buna seara fete dragi.
Am cam ramas in urma cu postarile ( ma refer la cele facute in afara colaborarilor).
Am multe manichiuri pregatite pentru voi dar timpul asta ( bate-l vina!!) nu ma lasa nici sa respir.
Vedeta manichiurii de astazi este o oja pe care am primit-o recent de la al meu sot (cred ca re o fixatie spre rosu si albastru).
Iata ce am pregatit cu ea:

Nu stiu cum le alege dar toate sunt superbe mai ales ca...intotdeauna alege oje cu glitter in ele!!!
Inculpata de astazi este o baza rosie plina de sclipici roz si auriu!!!Nu stiu cat este de vizibil in poze dar trebuie sa ma credeti pe cuvant ca este superba!!!

Pentru realizarea acestei manichiuri am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Gabrini #363
-placuta MoYou London Pro 06
-oja alba pentru stampila Lily Angel
-top coat gel de la Farmec

Cam atat pentru astazi
Va pup si va doresc o seara lninstita!!


20 de comentarii:

  1. Foarte frumoase si elegante,au mai si crescut imi plac tare mult,pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa culoarea! Si manichiura, binenteles! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Se vede sclipicelul din ea si arata foarte bine pe unghiile tale aceasta nuanta! ♥
    Are gusturi bune sotul tau. Imi place si modelul. Este elegant si merge de minune cu oja.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dragut! de cand nu am mai avut o oja de la gabrini <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos,majoritetea ojelor din colectia mea sunt Gabrini,mie imi plac foarte mult :-*

      Ștergere
  5. o culoare superba si glitter-ul ii da un ceva special, love it! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa manichiura. Da, cu timpul stau si eu foarte prost in ultima vreme :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Andrea.Lasa ca vin vremuri mai bune,vine primavare,se mareste ziua poate atunci vom avea mai mult timp la dispozitie.Pup.

      Ștergere
  7. That Gabrini is stunning <3 Lovely manicure :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari sotului. (stii bine ca eu mereu iti spun asta)

    Manichiura imi place foarte foarte mult si ma bucur ca ai postat-o acum...parca ma introduce usor usor in primavara. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos draga mea,ei...mai are si el scaparile lui,mai comenteza cateodata,insa ii trece repede si dupa aceea tot el imi cumpara oje.Ma bucur mult ca te duce cu gandul al primavara,eu una deabia o astept.Pup.

      Ștergere
  9. this red has very interesting shade ! good combo, attractive ;)

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...