marți, 2 decembrie 2014

NOTD-Black roses

Buna seara dragele mele.
Afara este iarna in toata regula,cu toate astea inca nu mi-am facut curajul necesar pentru a incepe sa o port si pe unghiute.
Recent sotul meu mi-a adus un set de culori acrilice (cu mentiunea sa mai fac si eu din cand in cand cate un model free hand...prea m-am puturosit in ultima vreme).

Si ca sa ma conformez am trecut la pictat,de acesta data am ales sa pictez niste trandafirasi negri.
Iata ce mi-a iesit:


Oja de la Gabrini este foarte frumoasa si rezistenta.Acopera foarte bine intr-un singur strat.In poze am aplicat in singur strat.Singurul minus care i l-am gasit este ca se aplica cu dare.
Am folosit:
-base coat Eveline 8 in 1
-oja Gabrini #357
-culoare acrilica neagra
-tinte aurii BornPrettyStore
-top coat Golden Rose Gel Look

Mi-a placut rezultatul si sper sa ma mai incumet sa fac modelase free hand.
Pup si va doresc o seara placuta.

12 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...