marți, 7 octombrie 2014

Metallic blue

Buna seara dragele mele.
Asta seara vreau sa va arat una dintre frumusetile primite la sfarsitul saptamanii trecute de la sotul meu.
Este vorba despre Gabrini 3D #58.Este o oja metalica albastra care m-a cucerit din prima.Si cum nu puteam sa o las fara modelas,am folosit placuta cumparata de la Georgiana care si-a asteptat cumintica randul!


Pentru realizarea manichiurii am folosit:
-base coat Orkide Calcium Care
-oja Gabrini 3D #58
-oja alba pentru stampila Lily angel
-Moyou London Pro Collection 06
-glitter Cairuo
-top coat Natty
-Gabrini Quick Dry
Atat pentru astazi.
Mie mi-a placut acesta amnichiura dar a rezistat destul de putin pe unghiute.
Sper sa va placa si voua.
Pupici.

20 de comentarii:

  1. Nuanta aceasta de albastru o am si eu, dar este o oja de la Rapsodi.
    Modelul imprimat este superb. Intotdeauna mi-au placut modele intregi, pe toata unghia.
    Se vede foarte frumos peste albastru acela metalizat. ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut mana Mada!Am vazut-o si pe a ta in tagul primit de la Oana,insa nu am vazut-o pe unghiute!Pup

      Ștergere
  2. Wow, cat de frumos arata modelul cu alb peste acest albastru! Minunate unghiutele!

    RăspundețiȘtergere
  3. E absolut superbă oja primită de la soțul tău, iar modelul ștampilat arată foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos modelul tau si oja superba <3,imi plac si hainutele noi ale blogului tau.Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. ce alabstru frumos si ce bine se vede modelul!! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoasa este modelul si oja. Voi fetelor sunteti extrem de norocoase ca sotul vostru va sustine pasiunea pentru oje si va mai si cumpara unele noi. Eu nu am acest noroc :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult.Sa stii ca si al meu este cu toane...cateodata mai comenteaza dar...in cele din urma cedeaza si din cand in cand mai cumpara si cate o oja sau cate o placuta!Pup

      Ștergere
  7. Frumoasa nuanta si modelul :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Super super arata. Imi place mult rezultatul.

    Te pup.

    http://miu-miu.ro/

    RăspundețiȘtergere
  9. super sta,ping nails .and amazing electric blue ! love it
    i have added you on a bloglovin :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Bubica.I can't stop imagine how this electric blue would look on you nails <3

      Ștergere
  10. Ce frumos e modelul! :D Am si eu lacul de la Gabrini, doar ca in varianta mata. Arata la fel in sticla si daca dau cu un top coat e fix aceeasi nuanta :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult.Eu sunt mare fan al ojelor Gabrini.Unele m-au dezamagit si pe mibe dar in general imi plac.Pacat ca nu scot si ei alte colectii noi si mai deosebite din punct de vedere al texturilor!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...