marți, 13 martie 2018

Born pretty store - Nail polish thinner

Buna seara fete dragi.
Am fost atat de visatoare si cu capul in nori in ultima perioada incat am evitat de multe ori neintentionat sa mai postez pe blog.
Sincer...nici tragere de inima nu prea am dar incerc totusi sa imi revin.
De aceea pentru asta seara am pregatit un review.
Marca? Ei bine...cum va asteptati probabil BornPrettyStore.
Stiu ca ma adresez iubitoarelor de lacuri de unghii tocmai de aceea va prezint acest produs.
De-a lungul timpului ojele tind sa se ingroase si daca sunteti ca mine , greu renuntati la o nuanta anume.
Ei bine, solutia este una simpla: diluantul pentru lacurile de unghii.
 Pretul acestui produs este de 1.99$/sticluta iar codul produsului este #38982.

 Sticluta are un gramaj de 20 ml de produs.Pe verso este inscriptionat modul de utilizare.
Sticluta vine prevazuta  cu o pipeta insa eu am preferat sa folosesc o pipeta normala pentru a putea doza produsul mai usor.
 L-am folosit pe un lac de unghii cu sclipici pentru ca acestea se ingroasa cel mai repede tocmai din cauza sclipicelului.
Before:
 After:

Eu dunt dependenta de acest produs, cel mai mult il folosesc pentru top coat  care este cel mai folosit produs si care se ingroasa cel mai tare.
Ce parere aveti despre acest produs, l-ati incerca?
Nu uitati de codul KSSX31 pentru a putea beneficia de o reducere de 10% la orice comanda.
Va pupic si va doresc o seara minunata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...