joi, 15 februarie 2018

BornPrettyStore - holografic stamping polish

Buna seara, fete dragi.
A trecut ceva vreme de cand nu am mai postat un review marca BornPrettyStore .
De aceasta data este vorba despre o oja holografica special conceputa pentru a ne ajuta la stampilat.
Eu am ales varianta rosie #03 , care are codul de produs: #40995.
Pretul este de 5.59$ / sticluta de 6 ml.

Are o consistenta foarte groasa, este opaca intr-un singur strat iar efectul holografic este unul superb, atunci cand este aplicata ca si baza.
La stampilat isi mai pierde din efect insa este in continuare foarte frumusica.

Este opaca atat peste culori deschise cat si inchise desi efectul nu este acelasi.
Se transfera cu usurinta pe stampila, fara a o pata.
Folosita ca si baza necesita un strat de top coat inainte de a aplica lacul special de stampila deoacere ii schimba culoarea.

Mie personal imi este foarte draga si o recomand tuturor iubitoarelor de oje de acest gen.
Pe viitor nu o voi folosi la stampilat ci ca si baza.
Nu uitati ca puteti folosi codul meu KSSX31 pentru a beneficia de 7n discount de 10%.
Va pupic si va doresc o seara placuta.

3 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...