marți, 12 decembrie 2017

Bornprettystore - Thermal stamping polish

Buna seara fete dragi.
Va era dor de un review Bornprettystore ?
Ei bine asta seara am pregătit un astfel de review pentru o oja care m-a impresionat plăcut.
Este vorba despre oja pentru matrite  care....isi schimba nuanta in functie de temperatura😍😍
Id-ul acestui produs este #41003 iar eu am ales nuanta cu numărul 4.
Este o oja superba care s-a ridicat așteptărilor mele.
După cum vedeți stampilezaza excelent, poate fi folosita si ca oja normală.
In pozele mele este aplicată intr-un singur strat destul de subțire.
 Atuuri:

-putere mare de acoperire
-foarte pigmentat
-vizibilă atât peste culori închise cat si peste culori deschise
-tranzitia între culori este una destul de rapida
-timp de uscare foarte mic
-gama variată de culori (12 nuante)


 Dezavantaje: 

-gramajul destul de mititel (6 ml)

Alte nemulțumiri nu am legate de  acest produs.

 Pretul este unul excelent si anume 3.59/sticluță.

Ma bucur ca am reusit sa adaug colecție mele un astfel de produs.
Presimt că o sa fie o oja destul de folosită tinand cont de culorile foarte frumoase.
Nu uitati: codul IMGL91 va sta la dispozitie pentru a beneficia de o reducere de 10%, reducere ce se aplica produselor cu pret întreg.
Va pup si va doresc o seara minunata.

4 comentarii:

  1. Arata foarte bine, dar am o curiozitate legata de ojele termice. Daca dintr-o incapere incalzita iesi afara, culoarea se va schimba sau merge doar cand bagi mainile in apa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, merge la orice schimbare de temperatura, cand iesi afara la frig/cald, cand bagi mainile in apa rece, chiar si cand vrei sa iei ceva din frigider.Sunt interesante si foarte placute la purtare.

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...