duminică, 1 octombrie 2017

Born pretty store -BP-L088 stamping plate &clean up brush

Buna seara fete dragi.Un scurt review marca Born pretty store.
Asta seara va voi prezenta o matrita si o pensula pentru a curata surplusul de oja.
Matrita are ID-ul 40224 iar pensula 40430.
Pretul este de 2.99$ pentru matrita si 1.59$ pentru pensulica.

 Matrita este plina de imagini dragalase!Ursi panda, pusicute, unicorni, iepurasi!
In total sunt 14 imagini cu modele intregi.Calitatea excelenta, asemeni tuturor matritelor vandute de ei.
Imaginile sunt perfecte pentru reverse stamping dar de aceasta data m-am rezumat la ceva simplu si anume iepurasii!
Sunt foarte multumita de aceasta matrita.
In ceea ce priveste pensula,  am ales nr. 2 , fiind o pensula cu varf mai micut.
Este foarte eficienta mai ales in zona cuticulei, unde nu exista spatiu prea mare intre oja si cuticula.
Este realizata dintr-un par foarte moale si nu se deformeaza din cauza acetonei.


In concluzie, sunt incantata si de aceasta data de aceste doua produse.
Voi, ce parere aveti?Sunteti tentate de vre-unul dintre cele doua?
Nu uitati de codul IMGL91 pentru a beneficia de un discount de 10% la orice comanda.
Va pup si va doresc o seara minunata!

8 comentarii:

  1. superba manichiura!
    si oja folosita- wow, wow!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragalasa mani si placuta are modele dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Placute are modele tare reusite, eu n-am folosit niciodata o placuta de modele pana acum si am mari emotii :)). O sa-mi cumpar una cat de curand, sper sa nu fie asa greu de folosit cum imi imaginez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt greu de folosit,trebuie doar putina rabdsre si practica!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...