joi, 27 iulie 2017

BornPrettyStore - Chameleon Nail Polish

Buna seara , fete dragi.
Asta seara v-am pregatit un nou review marca Born Pretty Store
De cand au aparut ojele lor cameleonice, mi-au placut la nebunie!!
Cand mi s-a oferit ocazia sa testez una dintre ele, nu puteam spune nu!
Am ales-o pe aceasta si va pot spune ca este superba!!
Id -ul acestui produs este #39974 si il gasiti pe site la pretul de 4.99$
Face parte din seria Magical Series si poarta numele de Romantic Heart.

Aplicarea se face foarte usor, nu creeaza probleme.
In poze o puteti vedea aplicata peste un strat se oja neagra.
Gramajul este unul destul de generos si anume 10 ml/produs.
Pe langa faptul ca este cameleonica, aplicata pe unghie este si plina de particule de sclipici fin!
Isi schimba culoarea in verde, auriu si visiniu in functie de unghiul in care care lumina pe ea.
Efectul cameleon este unul puternic.


Pot spune ca recomand cu drag acest produs iubitoarelor de oja.Merita incercat!
Nu uitati, pentru o reducere de 10% folositi codul meu IMGL91.
Va pup si va doresc o seara linistita!

2 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...