miercuri, 28 iunie 2017

Swatch/review- Born Pretty Store Chameleon Ireggular nail flakies

Buna seara fete dragi.
Pentru asta seara v-am pregatit un nou review Born Pretty Store.
De aceasta data, am ales acesti flakies ID #39759 -5 foarte frumosi !!
Sunt cameleon, cu forme neregulate care isi schimba culoarea in functie de lumina.Puteti vedea nuante de verde,albastru,rosu,portocaliu si violet!

Pot fi aplicati atat peste oja normala asa cum am facut eu cat si peste oja semipermanenta sau gel.
Ca si top coat am folosit iarasi top coatul 2 in 1 pe baza de apa, tot marca BPS.

Momentan acest produs se afla la pret promotional  de 2.59$ iar pentru inca 10% discount puteti folosi codul IMGL91.
In borcanel acestia arata asa:
-sunt transparenti cu subtile irizatii insa aplicati pe unghie se schimba complet

Ce parere aveti despre acest produs,sunteti curioase sa-l incercati, v-ar tenta?
Va pup si va doresc o seara minunata!

2 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...