miercuri, 23 noiembrie 2016

Wednesday swatch/review 7

Buna seara fete dragi.
Una calda,alta rece,asa sta treaba cu miercurea mea de swatch-uit!!
Dar credeti-ma, matematica de clasa a 5 a este grea!!!In fiecare miercuri, parca este un facut si avem cele mai multe teme!!
Pentru asta seara v-am pregatit un review.Stiti ca in urma cu ceva timp va aratam ojele pentru matrite marca Kads.
Ei bine, vi le voi arata pe rand.Prima care deschide aceasta serie este cea roz 💜

Cand le-am cautat pe sfantul Google,am gasit foarte putine review-uri despre ele.Totusi m-am incumetat si cu ajutorul Oanei am intrat in posesia lor.Acum imi pare rau ca nu am ales si alte culori!


Dupa cum puteti vedea,se transfera excelent, nu se usuca rapid pe matrita/stampila si sunt foarte pigmentate!!Este extrem de opaca peste o culoare inchisa (am folosit capacul unei oje pentru swatch-ul peste negru).
Seller-ul zice ca ar avea 10 ml si trebuie sa il credem pe cuvant deoarece pe ambalaj nu este mentionata cantitatea.
Vin in tubulete de plastic transparent,ceea ce din punctul meu de vedere este excelent pentru ca pot vedea ce cantitate s-a consumat/a ramas in recipient!

Personal sunt foarte multumita de ele,sper ca pe viitor sa le mai gasesc la reduceri si sa mai pot cumpara cateva nuante!
Daca sunteti interesate le puteti gasi aici la pretul de 1.46$/bucata.
Ce parere aveti despre acest produs?
Ati incercat pana acum aceasta marca?
Va pupic.

6 comentarii:

  1. Tu Madalina.....ce functioneaza telepatia.....de cateva zile ma tin sa te intreb de ele :))), super se transfera <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,intotdeauna functioneaza cand si cu cine trebuie!Chiar sunt foarte bune,sunt extrem de multumita de calitatea lor 💜Te pupic!

      Ștergere
  2. Pentru un pret mic , se transfera si se comporrta excelent.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pretul este super mic, si imi place ca e opaca!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...