miercuri, 12 octombrie 2016

Wednesday swatch/review 4

Buna seara fete dragi.
Postarea de asta seara o sa fie una scurta.
In cadrul rubricii de miercuri,va arat o frumusica marca Maybelline din gama Colorama 60 seconds.
Mi-a atras atentia in magazin si a fost exact asa cum mi-am inchipuit-o.
Vorbesc despre:
Maybelline Colorama 60 seconds numarul 46.

Este finuta,perfecta ca si topper peste o gramada de culori!!
Chiar daca are culoarea maro in sticluta,ea este transparenta.
Am aplicat un singur strat, peste o oja Gabrini.
Fara top coat.
Pret:cred ca am dat 8 lei pe ea,luata din DM.
Va pupic si va doresc o seara linistita.

7 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...