duminică, 13 septembrie 2015

Autumn Nail Art Competition - ANULAT

Buna ziua fete dragi!
In colaborare cu Antoine si Arwenn,producatorii marcii indie -By Arwenn , v-am pregatit o surpriza!!
In curand blogul meu implineste varsta de trei anisori!!Si...ca sa sarbatorim cum se cuvine am pregatit un frumos concurs!!
Ideea blogului,infiintarea lui,toate s-au intamplat toamna!!Acum este din nou...toamna!!
Drept urmare,ghiciti care este tema acestui concurs?!!!
Da,TOAMNA!!
 Ce trebuie sa faceti pentru a putea participa??

1.Sa realizati o manichiura cu tema mai sus mentionata!Manichiura trebuie sa fie facuta pe propriile unghiute,nu se accepta poze facute pe unghii tehnice,tipsuri,margarete etc!
Puteti folosi orice tehnica doriti,sclipici,acrilice,stampilute,stikere,sabloane,doar sa va incadrati in tema!!
Dupa ce realizati manichiura,am rugamintea sa imi trimiteti pe adresa de mail ce o gasiti la sectuinea "Contact",doua poze,una cu produsele folosite si cealalta cu modelul realizat,tinand in mana o hartie pe care sa notati tema concursului: Autumn nail art competition si numele blogului meu si al sponsorului.
Pozele sa fie destul de clare,sa se poata distinga modelul realizat.
2.Sa dati like paginii de Facebook a sponsorului: Aici
3.Sa ma urmariti prin GFC
4.Sa ma urmariti pe Instagram: @frumusetelapretmic
5.Sa dati share linkului catre concurs pe pagina voastra de Facebook
6.Sa imi lasati un raspuns la aceasta postare care sa contina:numele cu care ati dat like paginii sponsorului,numele cu care ma urmariti prin GFC,numele cu care ma urmariti pe Instagram,linkul de share,o adresa de mail.
Castigatorul va fi ales pe baza sistemului de votare.
Pozele primite vor fi postate pe pagina de facebook a blogului iar acea manichiura care va strange cele mai multe like-uri va fi cea castigatoare!
Aveti la dispozitie 3 saptamani sa imi trimiteti pozele voastre si o saptamana va fi dedicata voturilor.
Perioada de desfasurare:
13 septembrie - 11 octombrie
Premiul consta in trei oje indie marca By Arwenn,nuantele sunt alese de sponsor!!

Concursul se desfasoara pe teritoriul Romaniei sau daca aveti prieteni romani care va pot ajuta sa intrati in posesia premiului nu am nimic de obiectat!


Acestea fiind spuse va doresc bafta tuturor si astept sa va inscrieti cat mai multe!!
Pupici dulci!
P.S. DIN LIPSA INSCRIERILOR AM HOTARAT SA ANULEZ ACEST CONCURS!!
IMI PARE RAU CA NU ATI FOST INCANTATE SI ATRASE DE ACEST CONCURS!
MI-AS FI DORIT SA VA DAU SANSA SA INCERCATI NISTE OJE INDIE BUNE DAR...ASA A FOST SA FIE!!
TIN SA II MULTUMESC MULT MADALINEI,CARE A FOST SINGURA FATA INTERESATA DE ACEST CONCURS :-*

8 comentarii:

  1. Super! sa dam frau liber imaginatiei!!

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand la multi ani blogului si la cat mau multe postari si manichiuri interesante. Imi place ideea concursului, sper sa am timp sa creez si eu o manichiura!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super concurs Madalina,multumim,este destul timp o sa fac si eu o mani <3,pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu intarziere, iti urez si eu La multi ani blog-ului si la cat mai multe postari! ♥
    Facebook: Mădă Lina
    GFC: miss_happy
    Instagram: miss.happy.and.her.nails
    share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=457658814417607&id=135525646630927
    e-mail: misshappyandhernails@yahoo.com

    Multumim pentru concurs, Madalina!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mu!tumesc mult Mada,ma bucur nespus de mult ca te-ai inscris!!Multa bafta!!Pupici!

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...