sâmbătă, 15 august 2015

Nail Art Marathon -13.Beach Scene

Buna ziua fete frumoase.
Astazi a venit randul Andrei Kitty sa ne propuna o tema pentru "maratonul" nostru de nail art.
Andra a dorit sa vada astazi numai unghiute de vara,mare,soare si nisip,de aceea ne-a propus -beach scene.
Nu a fost o tema grea de realizat si mi-a placut,insa stangacia mea din ziua in care am realizat acest model a dus la o manichiura nu tocmai perfecta!


 Ce am vrut eu sa reprezint??
Simplu,urme pe nisipul fierbinte!!
Am folosit:
-base coat Tip Top nail booster
-oja Leydi no.373
-oja P2 sea la vie 020 sky
-culoare acrilica alba
-top coat matifiant Flormar

Pentru o perioada nu voi mai participa la aceasta colaborare.
Am avut cateva rupturi urate si am preferat sa imi tai unghiile.
Acum sunt mititeleeee,cum le aveam cand m-am inscris in grup.
Tin sa imi cer scuze in fata fetelor la ale caror teme\tehnici nu voi participa.Promit insa ca va voi urmari.
De asemenea,mai am cateva modele/review-uri cu unghiute lungi pe care le voi posta pe blog.
Sper sa va placa unghiile mele de astazi.
Mai jos aveti lista fetelor care s-au inscris la tema de astazi.
Pup, un weekend linistit si placut va doresc!

16 comentarii:

  1. Frumoase unghiutele tale de sezon <3,pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Super draguta mani. Imi place cum ai interpretat tema. ❤Imi pare nespus de rau pt unghiutele tale. Sper sa isi revina cat de curand. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos ai realizat marea si valurile .super

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat! Parca si vad valurile inspumate <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Manichiura e foarte reusita! imi pare rau ca ti s-au rupt unghiutele, dar si pe unghii scurte poti realiza ceva frumos, caci talent ai cat incape! Multumesc mult pentru ca ai participat la tema propusa de mine si astept sa revii in cadrul colaborarii cat mai curand! ^_^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Andra,mi-a facut placere!!In ceea ce priveste talentul,acesta nu imi apartine,placutele fac toata treaba,dar iti multumesc pt aprecieri,pup.

      Ștergere
  6. Super interpretare,imi plac foarte mult! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Am vazut lucrarea ta pe FB si am fost fascinata cat de bine arata. Chiar daca ai unghiute mai scurte eu zic ca merita sa participi la colaborare. Conteaza lucrarea nu lungimea unghiei, dupa parerea mea!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...