luni, 1 iunie 2015

MoYou Nails - Concept Collection 305 stamping plate

Buna seara dragele mele.
Pentru asta seara am pregatit o manichiura cu una dintre noile placute MoYou Nails,placuta ce face parte din colectia Concept.
Este vorba de placuta numarul 305.
Ce mi-a atras atentia la acesta placuta este casuta si bombonelele.
Ca sa va spun sincer,mi se par cam greu de folosit.De ce spun asta?...Pai,in general cand doresc sa aleg un model, pe stampila se imprima si modelele din jurul celui ales.Pana ajung sa curat,sa ramana numai ceea ce doresc, se usuca oja pe stampila,drept urmare trebuie sa folosesc metoda decalurilor pentru transferul acestuia pe unghie.
Exceptand acest aspect,in rest este o placuta foarte buna.
Calitate buna,este gravata destul de adanc si modelul se transfera fara probleme,modele diverse ,pentru toate gusturile!!
Alt inconvenient care l-am intalnit la acesta placuta este faptul ca imaginea nu se transfera pe stampila din silicon.A trebuit sa folosesc una din aceea chinezeasca,mititica!
Dupa cum vedeti pentru astazi am ales modelasul cu bombonele!!
Ca sa ma mai indulcesc putin!!
Sunt oarecum dezamagita de rezultat dar o sa il pastrez pe acesta cateva zile!
Voi ce parere aveti despre placutele din noua colectia?
Le-ati incercat pana acum?
Va pup si va doresc o seara linistita!

10 comentarii:

  1. A iesit foarte frumos sa nu fi dezamagita,si eu m-am chinuit la cea cu girafa din acelasi motiv.Acum cu oja si model imi plac noile unghiute,pupicei <3

    RăspundețiȘtergere
  2. E dragut modelul !! Unghiute dulci dulci :)
    Sa stii ca asta e singura problema pe care o am si eu cu placutele din aceasta colectie....majoritatea trebuie facute decals.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu fii dezamagita este un model interesant dupap parerea mea. Eu nu cred ca m-as fi descurcat atat de bine cu aceasta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare draguta placuta,imi plac macaronsii :))

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...