marți, 19 august 2014

Colectia mea de oje-update

Buna seara dragele mele.Daca in urma cu un an si jumatate in urma colectia mea de oje arata asa,acum a crescut cosiderabil.Am ajuns sa am 150 ceea ce pentru mine sunt destul de multe.
Am reusit sa nu mai cumpar culori pe care le am deja.Timp de trei luni m-am abtinut de la a cumpara oje(am recuperat insa la placute).Am cumparat doar trei glittere care mi-au placut foarte mult si la care nu am putut renunta.
Iata colectia mea actuala:
Albastru:
Verde:
Roz:

Mov:
Rosu/Burgund/Maro
Portocaliu/Galben:
Nud/Alb/Crem:
Negru/Gri/Auriu/Bronz:
Glittere:
Tratamente/Baze/Top coat-uri:
Oje pentru stampila:

Si cam atat in ceea ce priveste colectia mea de oje.Cat de curand urmeaza sa mai adaug inca doua frumuseti.
Stiu ca,in comparatie cu multe dintre voi,sunt putine dar pentru mine sunt suficiente,incerc sa ma temperez si sa cumpar cat mai putin.
Va pup dulce si va urez o seara placuta!


22 de comentarii:

  1. Frumoasa colectie,iti doresc sa se inmulteasca :))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. A crescut frumos colectia ta :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. A crescut frumos colectia ta :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place colectia :D
    Chiar sunt multe fata de ce am eu :)):*

    RăspundețiȘtergere
  5. Eheheee....nu sunt putine. Eu am 140 :))
    M-ai intrecut.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Andreea! :-*
      Las' ca ma prinzi imediat,ba chiar iti doresc sa ma intreci cu multe!!

      Ștergere
  6. Wow...a evoluat consistent colecția ta! La cât mai multe!
    Te pup :*
    http:// annie-s-thoughts.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  7. E mai mult decat de ajuns sa creezi manichiuri frumose :) La cat mai multe iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoasa colectia :) Eu am 65 :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa colectie si mai poti adauga linistita ca 150 de buc nu sunt chiar asa de multe :)

    RăspundețiȘtergere
  10. i will grab at least first 6 baskets ! oh ! nice collection !
    never enough polish for bloggers and girls who love doing nails :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you Bubica!They are never enough.Since this post I've purchease antoher 10 nail polishes.I try to temperate myself a little bit. :-*

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...