vineri, 18 iulie 2014

Purple and gold

Buna seara dragele mele.
Vin si eu cu o postarica noua- manichiura facuta aseara!
Dupa cum o sa vedeti in postul de maine o sa am unghiutele squoval.
In permanenta trebuie sa le schimb forma (desi imi place la nebunie mai patratoase dar...de..nu vor sa coopereze) pentru ca mi se rup colturile destul de frecvent.
Dar nu plang prea tare,cresc repede si le pot schimba (iarasi) forma!
Pentru astazi v-am pregatit un modelas cu mov si auriu!



Nu stiu daca stiti dar nu imi placeau absolut deloc ojele duochrome!
Dar.....de aceasta m-am indragostit iremediabil.
Este un mov cu tenta albastra/roz!Desi in poze nu este foarte vizibila iar oja pare mai mult albastra va garantez ca este de un mov superb.
Este prima mea oja indie si sper ...sa (nu) creeze dependenta.
Am folosit:
-base coat BCN
-oja Ruby White Tips - Cleptomaniac
-oja Maria Lopez nr 524 pentru stampilat
-placuta to-12
-glitter
-top coat Miss Sporty Turbo Dry
Sper sa va placa modelasul meu.
Va pup!

7 comentarii:

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...