luni, 30 iunie 2014

Unt de Shea Mayam,nerafinat - Elemental

Buna ziua dragele mele.
In postul de astazi vreau sa va vorbesc despre untul de shea bio,nerafinat fairtrade,benin.
Am primit aceastra mostra in urma participarii la campania pentru bloggeri a celor de la Elemental.
Pentru a putea fi la curent cu noutatile va invit sa dati like si paginii de facebook aici.
Ei bine,m-am inscris in aceasta campanie din pura curiozitate.Pana acum nu testasem niciodata un unt de shea nerafinat si am zis sa incerc.Si bine am facut!
Am fost total surprinsa de cat de util si bun este.
Poate va intrebati care este diferenta dintre cel rafinat si cel nerafinat.
Untul de shea nerafinat este untul in stare bruta, procesat manual sau mecanic.
Acesta are o culoare crem spre galbui cu un miros specific untului de shea, foarte subtil,eu l-as asocia cu cel al plantelor.
Termenul de valabilitate al unui unt nerafinat este de aproximativ 2 ani.
In schimb, untul de shea rafinat trece prin diverse procese de filtrare (rafinare) cu diverse substante chimice. Untul rafinat are o culoare de alb foarte deschis cu o textura foarte moale. Motivul rafinarii untului de shea este pentru a prelungi termenul de valabilitate, acesta poate fi intre 2 si 5 ani. In timpul rafinarii proprietatile si vitaminele sale se pierd.
Am primit o mostra din acest produs,o agenda foarte utila si placuta si o pungulita tare dragalasa!
Acum,ce spun cei de la Elemental despre acest produs:


Produsul in sine arata asa:
 Acest unt este bun pentru :
  1. pielea sensibila
  2. pielea uscata
  3. pielea cu probleme
  4. diminuarea ridurilor
  5. tratarea dermatitelor
  6. tratarea crapaturilor
  7. diminuarea vergeturilor
  8. buzele crapate
  9. protejarea pielii impotriva razelor solare
  10. tratarea iritatiilor
  11. parul uscat/lipsit de stralucire
Ce spun eu despre acest produs:
Este foarte bun!
L-am folosit in mai multe scopuri.
-pentru a hidrata pielea decolteului
-pentru a-mi hidrata buzele 
-pentru a calma iritatiile de dupa epilat
-pentru a calma iritatiile provocate de ciupiturile de insecte(l-am folosit pentru fetita si nu am avut nici o retinere).
Il recomand cu mare drag pentru a fi folosit si pe pielea bebelusilor!
-pentru a hidrata cuticulele
In schimb nu l-am folosit pentru ten deoarece am tenul gras/mixt iar untul in sine este destul de gras.
Nu l-am folosit nici pentru scalp deoarece consider ca nu am nevoie.Recomand celor care vor sa il aplice in acest sa il topeasca la baie de abur.
In concluzie il recomand cu mare drag.Rezultatele vor fi vizibile si nu se vor lasa mult asteptate!
Pentru cele dintre voi care sunt tentate sa il incerce il puteti gasi aici la pretul de 17.50 ron.
Eu zic ca este un pret foarte mic pentru beneficiile sale, iar de raportul calitate-pret nici nu mai vorbesc.
Va pup si sper ca a fost de folos acest mic review!


2 comentarii:

  1. Dat fiind faptul ca este din ingrediente naturale organice si are atat de multe beneficii, chiar merita pretul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o investitie foarte buna Andrea.Eu il recomand cu mare drag! :-*

      Ștergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...