joi, 23 ianuarie 2014

Fond de ten Butterfly Mineral Silk

Buna seara dragele mele.A trecut cam multa vreme de cand nu am mai scris un nou post.De aceea in aceasta seara am revenit cu forte proaspete.Vreau sa va prezint  un fond de ten pe care multe dintre voi poate nici nu l-a bagat in seama,ce sa mai vorbesc de a fi tentate sa il incercati!

In urma cu ceva vreme stiu ca am citit  pe un blog parerea despre un fond de ten din aceeasi gama care avea un  review pozitiv.De aceea m-am gandit sa il achizitionez pe acesta.Este vorba despre FDT Butterfly Mineral Silk.

Lista de ingrediente:
Ca va pot spune despre el: In primul rand acest fond de ten vine intr-un ambalaj negru care sincer il face sa arate mult mai ieftin decat este.Pe el scrie ca ar fi mineral...si ca ar  avea filtru UV.Ei bine.....eu ma cam indoiesc in aceasta privinta dar...stiam ce cumpar.In ceea ce priveste textura, este destul de fluid exact cu descrie eticheta.Eu am nuanta nr 19 Natural si este buna pentru tenul meu,desi in poze pare mai deschisa se adapteaza bine tenului.Se aplica destul de usor insa recomand aplicarea lui cu buretelul sau cu o pensula.Daca este aplicat cu degetele riscati sa va treziti cu dare inestetice. Puterea de acoperire este una mica spre medie,nu va bazati pe el sa ascunda defecte prea mari pentru ca nu o va face.(A se vedea poza de mai jos)Rezintenta este una destul de bunicica 5-6 ore in conditiile in care eu sunt posesoarea unui ten gras.Nu incarca tenul.
Minusuri:Nu este rezistent la transfer,dupa o anumita perioada trebuie sa reaplicati pudra,are un miros destul de parfumat!Il gasiti la magazinele de cartier cu cosmetice..pentru toate buzunarele :-p la pretul de 8 Ron.Daca il recomand??....Ei bine,DA IL RECOMAND.Mie imi place si atunci cand doresc un machiaj usor care sa arate cat mai aproape de natural la acest FDT apelez de fiecare data!

Un comentariu:

  1. Gazduiesc un super giveaway pe pagina blogului meu in care pun la bataie o frumoasa esarfa de inspiratie ruseasca!
    Te invit cu drag sa te inscrii!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...