miercuri, 5 iunie 2013

Astazi port

Long time,no see....
Sau mai bine zis,nu ne-am auzit.
Stau extrem de prost la capitolele timp,inspiratie si......unghiute pt practica.
M-am axat foarte mult pe sclipici in ultima vreme dar o sa va arat modelele pe parcurs.
Astazi port pe  unghiute:
Am folosit:
-Gabrini No More Breaks ca si lac de baza
-Gabrini Elegant Provitamin nr.312
-Gabrini Elegant Provitamin nr.370 (care este un sclipiticel verde minunat)
-oja neagra si stampila/placute
-pietricele albastre sub forma de lacrima
-Top coat Orkide

Sper sa va placa si sper din tot sufletul sa pot sa postez mai des!
Va pup dulce si va doresc sa aveti o seara linistita!

3 comentarii:

  1. Te invit pe blog-ul meu sa vezi un sfat de al meu in legatura cu o manichiura foarte rapid de creeat si foarte draguta :
    http://didiibeauty.blogspot.ro/2013/07/sfatul-zilei-plasturii-multifunctionali.html .
    In fiecare zi vin cu un sfat nou :D . Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...