joi, 16 mai 2013

Super sweet blogging award

Am primit  o nominalizare pentu Super Sweet Blogging Award de la Paula si vreau sa ii multumesc frumos pentru faptul ca s-a gandit la mine!
 

Reguli:
1. Viziteaza si multumeste blogului care te-a nominalizat.
2. Raspunde intrebarilor super-dulci.
3. Nominalizeaza 13 bloguri si creeaza un link in post si anunta-i cu un comentariu pe blogul lor.
4. Copiaza si posteaza premiul pe blogul tau.

Pasul numarul 1-VERIFICAT!!!

Pasul numatul 2:

1. Biscuiti sau tort?
Nici una,nici cealalta.Torturile decat la ocazii speciale iar biscuiti mai deloc!!

2. Ciocolata sau vanilie? 
Categoric vanilie.

3. Care este gustarea dulce preferata?
Briosele!!

4. Cand ai super pofta de dulce?
Eu am pofta de dulce mai tot timpul,dar in general dimineata cand ma trezesc ma loveste cate o pofta de nu pot refuza(de cele mai multe ori incerc sa ma abtin dar nu intotdeauna reusesc).

5. Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi?
Nu m-am gandit niciodata la asta dar cred ca mi-ar placea.......briosica :-)))

De nominalizat nu mai nominalizez pe nimeni pentru ca majoritatea fetelor au facut deja acest tag,dar daca vrea cineva...e liber sa il faca,il taguiesc eu :-)

4 comentarii:

  1. Super TAG ! L-am facut si eu pe blog-ul meu,te invit sa il citesti :* : http://didiibeauty.blogspot.ro/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...