miercuri, 19 decembrie 2012

Feeling bleu

Am revenit dupa o lunga pauza desi spun eu, motivata.In tot acest timp am avut copilasii bolnaviori si nu am avut timp nici de somnic.
Nu ma plang,stiu ca meseria de parinte este grea.
Astazi vreau sa va prezint un modelas simplu dar mie mi-a facut o placere enorma sa il port.
De cand mi-am dat gelul jos,am unghiutele micute dar stiam la ce ma inham.Totusi acum ca s-au regenerat as vrea sa incerc tratamentele Miss Sporty din gama Expert Manicure.Mi le recomandati?
Ma tenteaza foarte mult 2 dintre ele dar nu stiu cat sunt de bune(eu vreau sa imi creasca tari si fara sa se exfolieze la colturi).
Pentru urmatorul model am folosit:
-base coat;Favisan
-oja:Garbrini Elegant,nu stiu exact numarul daca daca sunteti interesati vi-l pot spune
-top coat:Leydi

Voi ce modele purtati acum pe unghiute?
Va pup si ne auzim data viitoare.



4 comentarii:

  1. Multumesc frumos Carla,si modelele tale sunt foarte frumoase.:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc foarte mult Claudia,si mie imi place foarte mult.Eu sunt o fana a acestei culori,alaturi de culoarea mov,le ador in aceeasi masura dar din cauza faptului ca am unghiile mititele nu prea indraznesc sa le port!

    RăspundețiȘtergere

Creative nails collab - Something masculine

Buna ziua, fete dragi. Tema de astazi - something  masculine , ne aduce in prim plan barbatii. Fie ei partenerii nostrii, prieteni , rude...